Search This Blog

Thursday, November 12, 2009

Konkurs




KONKURS


Mam dla Was jeszcze jedną, bardzo miłą informację. Chciałam ogłosić pierwszy w historii mojego bloga konkurs, w którym do wygrania będą perfumy Christina Aguliera by Night. Przyznam szczerze, że dopiero niedawno odkryłam ten zapach i co się okazało bardzo przypadł mi do gustu. Przechodząc do meritum, co trzeba zrobić aby wygrać perfumy?

Zadaniem konkursowym będzie udzielenie odpowiedzi na pytanie: Jaki jest Twój ulubiony zapach (nie muszą to być tylko perfumy)? Swoją odpowiedź proszę uzasadnić i wysłać do mnie na maila alicja.zielasko@gmail.com . Termin nadsyłania maili mija 16 listopada. Jury w składzie ja i moja siostra wybierzemy dwie najciekawsze odpowiedzi i nagrodzimy perfumami. Wyniki ogłoszę za około tydzień na moim blogu. Zachęcam wszystkich gorąco do wzięcia udziału w konkursie:)

No comments:

Post a Comment